Sunday, May 11, 2008

Will you marry me?

April 25
Friday



Earlier, we decided to have lunch at a Vietnamese restaurant near Kearny and I didn't know Eric was already planning to buy our engagement ring. Kabalo ko nga dugay na sya ga plano kay ganahan mi nga official engagement gyud. Medyo taud-taud nami ga plano nga magminyo, atong gihatagan ko niya ug promise ring. (Ay, excited kaayo ko mag storya muna gi binisaya nalang!)

After lunch, naagi-an nako ang usa ka jewelry store sa kearny padulong ko pauli. Lantaw- lantaw ko mga singsing, nice kaayo. Ingon ko, kanus-a dagway ang ako-a mahatag? hehehe. Naa ko'y gilantaw nga singsing nga simple lang, ang mga bato maayo pagkahimutang kay lalom man ang "well" nga bulutangan sa bato. Ingon ko sa akong kaugalingon nga kanang klaseha, pwede pa mausar bisan magcamping mi. Lisod masangit ug unsa-unsa pa.

I was always giving him a hint that it might not be a good idea to give me a traditional engagement ring with the stone jutting out. I already lost rubies in our promise ring twice, that's why. And I always managed to get it hooked on something else or scratch him (oooppppsss, hehehe). Cge lagi kasangit sa akong sanina, sa unsa'y pwede masangit, sa akong pagka absent-minded.

When dinner was being prepared that night, he went out the back porch and I asked what he was doing out there. "It's a nice out here Pangga", he said. Ako syang pangutana kung ga-unsa sya sa guwas nga dili mana sya tig stanby didto ug dugay. So I went out and we started looking for stars. "Tsada kaayo ang langit, kay blue gyud. Isn't it a beautiful night?", he said. Then he pulled a box out of his pocket, dayon open, "Will you marry me?" AAAAYYYYY! (Heller, of course ingon dayon "YES"! ang babaye!)

He said he couldn't wait any longer. Ga plano sya nga mo propose sa beach pag ka sunod adlaw kay ga plano man ming moadto. Wala kahulat, hehehe. AAYYY! Cge ko syagit, of course cry-cry pod. (Corny kaayo sa. hehehe) Super happy man gud.


(Wearing our engagement ring. The other one with rubies, is our promise ring.)

Ngano man wala sya kahulat? Kay pag-uli niya sa balay, I couldn't resist telling him that I passed by a jewelry store and described the ring I saw. (Ga hint- hint ba ang babaye, hahaha) He was thinking, "How did she know?" And I described a ring that is similar to what he bought. Mao na nanayak niya give dayon. Pero ingon ko nga romantic ra gihapon.

Storya nya nga pagpalit sa singsing, bali niya pili ug setting nga maayo pagkahimutang unya lalom pagka set. Ang sales girl, tabang pod tawon testing sa iyang sanina ug sa arm, try ug rub ang mga singsing, ug masangit ba or dili. hahaha. Funny lagi kaayo. Naka decide sya ug simple nga ring unya ga alternate among duha nga birthstone : Emerald, kay pareho man mi birthday ug Chinese sign. Meaning ni rotate pa ug 12 years ang year of the rabbit usa ko natawo. hehehe. Kadugay ang hulat but very worth the wait!

I'm super happy! YYYEEEHHHEEEEYYYYYYYY!!!


0 comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a note. Come visit anytime and have a fabulous day!